SERWIS VORWERK KOBOLD


1 POWIADOM DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Powiadom Dział Obsługi Klienta w dowolnej formie:

PRZEZ TELEFON

+ 48 71-780-66-35

Pon 9:00-17:00

lub

PRZEZ E-MAIL

lub

OSOBISTA DOSTAWA

W autoryzowanym punkcie
Vorwerk Kobold w Twojej okolicy

Prosimy dołączyć wypełniony
formularz zlecenia naprawy
wraz z oryginałem faktury/paragonu.

Jeżeli pozostawisz urządzenie w punkcie
Vorwerk Kobold, proszę kontynuować

od KROKU 3

2 TRANSPORT URZĄDZENIA

Posiadasz produkt mniej niż 2 lata? Jeśli tak, dołącz kartę gwarancyjną/ książkę serwisową aby naprawa była wykonana i odnotowana na podstawie gwarancji.

ZAPAKUJ URZĄDZENIE

Urządzenie należy odpowiednio zabezpieczyć przez transportem. Wszystkie komponenty należy odłączyć od głównej bazy, owinąć folią strech/ folią bąbelkową/ ręcznikiem oraz wypełnić karton gazetami. Wysyłka maszyny trafia bezpośrednio do Autoryzowanego Punktu Serwisowego we Wrocławiu

Autoryzowany Punkt Serwisowy
Supervacuum Sp. z o.o.
BUDYNEK SYDOM ul. Krzywoustego 82-86
51-166 Wrocław

następnie

KOMFORTOWY ODBIÓR

Domawiamy termin odbioru paczki poprzez kuriera Inpost a następnie Twoje zlecenie, zostanie do Ciebie podesłane na wskazany adres e-mial lub telefon komórkowy.

3 KONTAKT Z KLIENTEM W SPRAWIE DIAGNOZY ORAZ WYCENY:

    Zgodnie z obowiązującą kolejnością zleceń, odkurzacz zostaje zdiagnozowany oraz wyceniony*.
    Serwis obliguje się do kontaktu w przeciągu 7 dni roboczych od dostarczenia maszyny w sprawie diagnozy oraz wyceny*.
    W chwili kiedy Państwo życzą sobie wystawienie faktury VAT na naprawę należy poinformować o tym biuro, podając NIP firmy.

    * Jeśli dot. napraw pogwarancyjnych

4 WYSYŁKA URZĄDZENIA

    Naprawiony sprzęt zostaje wysłany na wskazany adres kurierem Inpost
    Wysyłka naprawionego sprzętu odbywa się od poniedziałku do czwartku do godziny 15:00.